Konverentsil „Õppejõult õppejõule 2025: teekond väärtustatud õpetamiseni“ andis õppeprorektor Aune Valk üle 2024. aasta õppeteo ja õppekvaliteedi edendamise auhinnad.
Akadeemiliseks eduks on üliõpilasel vaja kujundada struktureeritud ja paindlikult praktiseeritud õpiharjumus. Artiklis kirjeldatakse tegureid, mis hõlbustavad õppimisest püsiva harjumuse loomist.
Ajajuhtimine on kunst, mida õpitakse kogu elu jooksul. Eri inimestele sobivad eri tüüpi lahendused. Võib-olla on meetod, mida oled alati ebaoluliseks pidanud, Sinu jaoks hoopis kõige sobivam.
Motivatsioon on inimese valmisolek pingutada vaimselt või füüsiliselt mingi eesmärgi saavutamise nimel. See koosneb eesmärgi sisukusest, kasust, seltskonnast, jõukohasusest ja õpioskustest.