Kursuse õpiväljundid:
Kursuse läbinu:
- tunneb lapsevanemate kaasamise põhimõtteid;
- tunneb enesekehtestamise põhimõtteid ja oskab neid rakendada;
- koostab plaani oma õpilaste lapsevanemate kaasamiseks laste arengu ja spordiorganisatsiooni toetamisse.
Õppejõud:
Aave Hannus - PhD psühholoogias, Tartu Ülikooli psühholoogia instituudi spordipsühholoogia õppejõud. Uurimisvaldkondadeks on keskendumine, motivatsioon, liikumisharjumuste kujunemine ja söömishäired sportlaste seas.
20 aastat nõustamiskogemust sportlaste, treenerite ja noorsportlaste vanematega kokku 47 erineval spordialal.
Pikaajaline koolituste läbiviimise kogemus treeneritele ja õpetajatele, sportlastele ning lapsevanematele spordi- ja soorituspsühholoogia valdkonnas.
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Videoloengud:
Sissejuhatus
Lapsevanema roll sportlikus arengus
Kaasamise põhimõtted
Konflikti lahendamine ja enesekehtestamine
Probleemilahendustehnika
Kontaktõpe:
Lapsevanemate harimine sportliku arengu toetamisel
Lapsevanemate kaasamise strateegiad
Enesekehtestamine konflikti lahendamisel
Probleemide lahendamine koostöös lapsevanematega
Lapsevanematega koostöö plaani koostamine |
13 |
|
Toimumiskoha info:
Tartu linn Tartu Ülikooli psühooloogia instituut, Näituse 2-118, 50409 Tartu
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Töötuba toimub 27.11.2024 kell 10.00-17.15. Eelneb iseseisev töö materjalidega Tartu Ülikooli e-õppe keskkonnas Moodle, millele saab juurdepääsu nädal enne töötuba.
Töötoa ajakava:
10:00-11:30 Lapsevanemate harimine sportliku arengu toetamisel
11:30-11:45 paus
11:45-13:15 Lapsevanemate kaasamise strateegiad
13:15-14:00 lõuna
14:00-15:30 Enesekehtestamine konflikti lahendamisel
15:30-15:45 paus
15:45-17:15 Probleemide lahendamine koostöös lapsevanematega
Nõuded lõpetamiseks:
Kodutööde sooritamine, osalemine kontaktõppes.
Tunnistus väljastatakse osalejatele, kes osalevad kontaktõppes, tutvuvad õppevideotega ja täidavad iseseisvad ülesanded.
Tõend väljastatakse osalejatele, kes osalevad kontaktõppes, kuid iseseisvaid ülesandeid ei esita.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
kaasamise plaani koostamine
Hindamiskriteeriumid:
arvestustöö vastab õpiväljunditele
Väljastatav dokument:
tunnistus/tõend
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale:
Jah
Registreerumise tähtaeg:
19.11.2024
Täiendav info:
Inge Tera, inge.tera@ut.ee, +372 +372 737 4829
Programmi kood:
SVPH.TK.124