Kursuse õpiväljundid:
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- on teadlik nüüdisaegse õpikäsituse põhimõtetest;
- oskab koostöös õpetajaga luua turvalise, mängulise ja arengut toetava kasvukeskkonna;
- on mõtestanud enda rolli õpetaja abistamisel;
- kavandab ja koostöös õpetajaga viib valitud teemal läbi õppemängu.
Õpingute alustamise tingimused:
Kuulumine sihtrühma
Õppejõud:
Marge Kimmel - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Evelin Sarapuu - MA (klassiõpetaja)
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Iseseisev töö "Õppemängu koostamine" |
8 |
Marge Kimmel, Evelin Sarapuu |
2. Oma mängu esitlus ja refleksioon |
8 |
Marge Kimmel, Evelin Sarapuu |
3. Õpikäsitus- mida tähendab nüüdisaegne õpikäsitus?
Lapse üldoskuste areng |
8 |
Marge Kimmel |
4. Lasteaia külastus:
Meeskonnatöö rühmas
Mäng kui õppimise toetaja
Kuidas keskkond toetab lapse õppimist? |
8 |
Evelin Sarapuu |
Hinnainfo:
Koolitust rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest "Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine" (ESF VÕTI).
Kursuse hind on 312 eurot ja see tasutakse kursuse lõpetaja eest ESF VÕTI vahenditest.
Tulenevalt rahastusreeglitest edastatakse tasuta kursustel osalejate andmed Statistikaametile, kellel on õigus küsida 6 kuud peale kursuse lõppu tagasiside saamiseks täiendavaid küsimusi e-posti või telefoni teel.
Registreerudes koolitusele annate loa oma andmete edastamiseks Statistikaametile ja kinnitate, et kuulute sihtrühma ning osalete koolitusel selle läbimiseks nõutud mahus (võib lisada väljavõtte lõpetamise tingimustest).
Toimumiskoha info:
Tartu linn Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut (Jakobi 5, Tartu)
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Koolituse toimumise kuupäevad: 12.11, 13.11, 06.12.2024
Nõuded lõpetamiseks:
Kursuse õpiväljundite saavutamine, osalemine õppes vähemalt kahel õppepäeval ja iseseisvate ülesannete arvestuslik sooritamine.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Vastavalt juhendile iseseisvate individuaalsete ülesannete arvestuslik sooritamine:
- õppemängu koostamine ja analüüs;
- eneserefleksiooni koostamine lähtudes õpetajat abistavast rollidest.
Hindamiskriteeriumid:
Hindamine toimub sõnalise hindamisskaala alusel arvestatud/mittearvestatud.
Väljastatav dokument:
tunnistus
Täiendav info:
Anni Vallsalu, anni.vallsalu@ut.ee, +372 +372 737 6449
Programmi kood:
SVHI.TK.689