Kursuse õpiväljundid:
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- on tutvunud koolieelse lasteasutuse töö- ja õpikeskkonnaga;
- teab, kuidas kavandada õppe- ja kasvatustegevuse lõimivaid tegevusi;
- oskab kavandada eesmärgist lähtuvat tegevust, valides selleks sobilikud õppemeetodid;
- suudab kohandada tegevusi arvestades lapse individuaalsust;
- on teadlik lapse vaatluse põhimõtetest;
- oskab oma tegevust analüüsida ja näha arenguvõimalusi;
- on viinud läbi minitegevuse;
- on tutvunud kutsestandardi tase 6 kompetentsidega.
- on analüüsinud oma kogemusi õppeprotsessis õppija ja õpetaja seisukohalt.
Õppejõud:
Merit Hallap - MA (eripedagoogika)
Maret Pihu - PhD (spordipedagoogika ja -sotsiaalteadused)
Kaire Jõgi - MSc (bioloogia didaktika)
Irja Vaas - mag (koolikorraldus)
Külvi Teder - MA (usuõpetuse õpetaja)
Kadri Karlis - MA (haridusinnovatsioon)
Marge Kimmel - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Pille Nelis - MA (hariduse juhtimine)
Egle Säre - PhD (haridusteadus)
Evelin Sarapuu - MA (klassiõpetaja)
Kaire Keerberg - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Heda Kala - MA (koolieelse pedagoogika ja psühholoogia õpetaja)
Ülle Kuusik - MA (eripedagoogika)
Evelin Laugus - MA (haridusinnovatsioon)
Kairi Ennok - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Terje Puistaja - MA (folkloristika)
Marju Järvpõld - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Heli Kudu - MA (algklasside õpetaja)
Inna Vesi - MA (koolieelse lasteasutuse pedagoog)
Vieno Rjabova - MA (koolieelse lasteasutuse õpetaja)
Gerli Silm - PhD (haridusteadus)
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine
Õpikeskkonna kujundamine
Õppimise ja arengu toetamine
Nõustamine
Hariduslike erivajadustega õppija toetamine õppeprotsessis
Refleksioon ja professionaalne enesearendamine |
320 |
Merit Hallap, Maret Pihu, Kaire Jõgi, Irja Vaas, Külvi Teder, Kadri Karlis, Marge Kimmel, Astra Schults, Pille Nelis, Egle Säre, Evelin Sarapuu, Kaire Keerberg, Heda Kala, Ülle Kuusik, Evelin Laugus, Kairi Ennok, Terje Puistaja, Marju Järvpõld, Heli Kudu, Inna Vesi, Vieno Rjabova |
Hinnainfo:
Füüsilisest isikust maksjale laieneb tulumaksusoodustus (õppetasu on käsitletav koolituskuluna tulumaksuseaduse § 26 lg 2 ülaindeksiga 1 tähenduses).
Täiendusõppeprogramm on seotud kutsestandardi Õpetaja tasemega 6.
Toimumiskoha info:
Tartu linn Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut (Jakobi 5, Tartu)
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Kursuse toimumise kuupäevad: 8.-10.jaanuar, 3.-5.veebruar, 3.-5.märts, 25.-27.märts, 2.aprill (zoom), 14.-16.aprill, 5.-7.mai, 26.-27.mai, 9.-11.juuni 2025a.
Nõuded lõpetamiseks:
Kursuse õpiväljundite saavutamine.
Osalemine vähemalt 19 õppepäeval (kohustuslikud on valdkonna õppepäevad ja lasteaia külastuspäevad), iseseisvate ülesannete arvestuslik sooritamine ja tagasiside andmine õppepäevadele. Kursusel on 23 (7tunnist) õppepäeva.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Iseseisvate individuaalsete ülesannete arvestuslik sooritamine:
Õpipäeviku täitmine
Valdkond "Muusika" ülesanne (individuaalne töö)
Valdkond "Mina ja Keskkond" ülesanne (rühmatöö)
Valdkond "Kunst" ülesanne (individuaalne töö)
Minitegevuse plaani koostamine (individuaalne töö)
Vaatlustegevuse analüüs (rühmatöö / individuaalne töö)
Minitegevuse läbiviimine ja analüüs (individuaalne töö)
Hindamiskriteeriumid:
Hindamine toimub sõnalise hindamisskaala alusel arvestatud/mittearvestatud
Väljastatav dokument:
tunnistus
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale:
Jah
Registreerimise lisainfo:
Ootenimekirja saab registreerida kirjutades Marge Kimmel marge.kimmel@ut.ee.
Täiendav info:
Marge Kimmel, marge.kimmel@ut.ee, +372 +372 737 6446
Programmi kood:
SHHI.TK.260