Kursuse õpiväljundid:
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- märkab ja väärtustab oma tugevusi õpetajana ning määratleb arenguvaldkonnad;
- analüüsib oma tegevusi lähtudes isiklikest tööalasest eesmärkidest;
- on saavutanud senisest suurema kutsekindluse koostöös laste, kolleegide ja lapsevanematega.
Õppejõud:
Merike Angerjärv - MA
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Töökogemuse mõtestamine ja selle kaudu õppimine
Hästitoimiva koostöö eeldused haridusasutuses
Arenguliste erivajadustega laste märkamine ja toetamine
Õpetaja enesehoid professionaalsuse kontekstis |
160 |
Merike Angerjärv |
Hinnainfo:
Koolituse tellija ja finantseerija on Haridus- ja Teadusministeerium.
Toimumiskoha info:
Tartu linn Jakobi 5 õppehoone
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Kursuse toimumise kuupäevad: 26.sept; 18.okt; 08.nov; 29nov 2024a.; 10.jaan; 14.veebr; 21.märts. 24.aprill 2025a.
Nõuded lõpetamiseks:
Osavõtt vähemalt 7 õppepäeval auditoorsest tööst, aktiivne osalus seminaridel, kodutööde arvestuslik sooritamine.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Iseseisvad tööd kujunevad rühma spetsiifikast lähtuvalt.
Hindamiskriteeriumid:
Hindamine toimub sõnalise hindamisskaala alusel arvestatud/mittearvestatud
Väljastatav dokument:
tunnistus
Täiendav info:
Marge Kimmel, marge.kimmel@ut.ee, +372 +372 737 6446
Programmi kood:
SVHI.TK.700